Har du spelat Bingo någon gång?



Jag har själv spelat Bingo några gånger.

För inte så länge sedan (10 år! - hihi) gick jag med mina arbetskolleger i en s k bingohall

där man satt sig vid ett bord och fick en bricka och en penna.

Sedan var det bara att pricka in numren som mannen eller kvinnan där framme ropade upp.

Ibland så vann vi och om vi inte vann så hade vi trevligt med varandra.

Dessutom var det kul!

Men det var då det.

 

Nu för tiden går vi inte längre till någon bingohall.

Det kryllar av bingosajter på nätet där du kan bekvämt sitta hemma framför datorn och spela Bingo.

Det gäller bara att hitta en seriös spelsida.

När man har hittat en som man tycker är ok, skaffar man sig ett konto,

sätter in lite pengar och börjar spela.

Idag är det inte bara vi "äldre tanter" som spelar Bingo utan spelet har blivit populärt i alla åldrar.

 

Har du aldrig spelat Bingo så finns det bra nybörjar-beskrivningar på spelsajterna.

Dessutom har de flesta ett forum där man kan chatta med andra spelare och få tips och tricks.

 

Prova på Bingo – kanske du tycker om det?

 

Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag spelar bingo då och då.. då oftast på nätet.. Dock inte vunnit ngt stort än ;)



Iaf, ska jag försöka testa bilbingo denna sommaren! Tycker det verkar kul :)



Tack för en trevlig blogg!

Lisa

2011-06-29 @ 17:13:35
URL: http://www.svenskabingosidor.com/
Postat av: Vickan

Jag är ganska ung, så jag har aldrig varit på en bingohall, deras storhetstid var nog över innan jag började spela. Men jag tycker bingospel, och även andra liknande spel på nätet är jättekul!

2011-09-06 @ 10:54:16
URL: http://www.spel-hallen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0