Bästa maskindiskmedel?





Kolla in här:
http://www.testfakta.se/img/2008/10/9/77782.pdf


Kommentarer
Postat av: Michael

Hej Mormor!



Hittade denna mycket trevliga och fina, förutom upplysande, sida med många bra och intressanta tips. Jag kom till denna med städ och tvättips, med just tvättråd som Jag följt sedan flera år med uppdelning i färg och grader. Men i veckan såg jag på en sida på nätet ett nytt råd(för Mig i alla fall!) att tvätta tyger och kläder efter materialet i dessa inta efter färg!!

Vad tror Du om detta? Jag fortsätter som både hur min mamma och fru gjort tills det kommer mer uppgifter om detta "NYA" så det inte händer några olyckor. :)

Men det skulle vara kul att få ett inlägg om detta i fall Du eller någon annan läst eller hört om detta.



Tack för en mycket fin sida, fortsätt med detta för mor- och farmödrars tips behövs ännu i vår mordärna Värld.



// Michael

2011-04-10 @ 18:28:52
Postat av: Mormor

Hej Michael,



tack för din fina kommentar. Det jag spontant vet är att man naturligtvis ska kontrollera om det är siden eller bomull eller ull som ska tvättas. För de finns det särskilda program. Men jag ska undersöka saken lite närmare och se om det har kommit något nytt (även för mig). Återkommer i så fall med ett inlägg om detta.



Mvh

Mormor

2011-04-10 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0